7. junij 2012

Zavladala sem hiši

Ne, nisem sama doma, četudi se mogoče tako sliši. Nažalost. Bi bilo pa prijetno. Jutranja kavica na terasi, s prijateljico in...
No, da ne zaidem s teme. V soboto sem bila sama doma in čisto dobro sem se imela, kljub temu, da sem se cel dan učila. Zasedla se vse mize v hiši, na vsako naselila goro knjig, ki je pripadala drugemu predmetu in tako sem se samo pomikala iz prostora v prostor, ne da bi zgubljala čas z umikanjem in premikanjem zapiskov in knjig. No, takrat je bilo to precej preprosto, saj sem bila cel dan sama in ni nikogar motilo, da sem jedilno mizo okupirala z učbeniki in delovnimi listi od nemščine.
Ker imam ta konec tedna in v začetku naslednjega BIG FINISH kar se tiče ocen, sem se zopet odločila za okupiranje vseh pisalnih miz in primernih delovnih prostorov, ki jih naša hiša premore. Na jedilno mizo se sicer nisem naselila, sem pa navdušena nad učenjem fizike in matematike v svoji prejšnji sobi, biologijo si trudim spraviti v glavo v kabinetu, kjer naj bi sicer delala mami, fotelji se mi zdijo izredno primeren prostor za učenje geografije (khm, zakaj le), zgodovino se učim kar za svojo mizo, saj je zaradi dolgočasnosti le te bolj primerno, če se jo učim v sedečem položaju in tako naprej. Moram priznati, da imam kar precej volje in zagnanosti. To da mi ni treba vsakih 45min prestavljati vseh zvezkov in knjig, da bi se lahko spravila na naslednji predmet, me še dodatno osrečuje.
In tako mi je uspelo samo sebe spraviti do tega, da zelo zagnano in pridno delam od jutra do večera (dobesedno), da mi bo le uspelo doseči to povprečje, ki ga potrebujem (povprečje, ki se morda na prvi pogled zdi mala malica, pa vam povem, da ni!!!).

Čas je, da zaprem računalnik in se lotim fizike.

1 komentar:

Contributors