19. september 2011

Kuharski kotiček: Makovi muffini

Pretekli vikend je bil precej miren in sproščen, točno takšen kot je moral biti preden se pošteno zagrizem v kupe knjig in končno "zaštartam".
S Karin sva se v soboto odpravili v Zagreb in skupaj s prijateljico uživali v toplem in sončnem dnevu. Obiskale smo Jarun, ki se nikoli in nikdar ne more primerjati s Tivolijem naprimer. Umetni otok, bregovi ob reki, ki se zdijo kot plaže, nešteto lokalov in kavarnic naredijo ta kraj zares lep, miren, sproščen.
Isti večer sva imeli s Karin tudi sleepover v moji novi sobi. Prebirali sva kupe starih pisem, se od srca in do solz smejali ter uživali v prijetnem vzdušju ob kupu prižganih svečk. Prav smešno se mi je zdelo, ko sem lahko enkrat rekla, da je starejša sestrica prišla k meni na sleepover :)

Kot ste najbrž že uspeli ugotoviti sem že skoraj obsedena s kuhanjem, predvsem pa s peko sladic - najbolj seveda z muffini. Tako sem se odločila, da v nedeljo zjutraj najdražje presenetim s sveže pečenimi muffini. Tokrat sem se odločila za makove, ki jih sicer še nisem pekla. Za testo oz. biskvit ali kako bi temu rekli sem uporabila običajno maso ( kupim tisto v mercatorju, ki je skoraj narejena, le nekaj sestavin je potrebno dodati ) ter v plasteh dodala makov nadev. Ko so bili še topli so bili zaradi nadeva bolj sočni in mehi kot ponavadi, toda bili so zelo okusni - tako topli kot ohlajeni. Mislim, da jih bom še spekla!






In danes sem doma. Uživam v udobju kavča, pridno praznim skodelice s čajem in se poskušam na pamet naučiti televizijski spored.

1 komentar:

Contributors