10. julij 2012

Eurofest #2

Kot ste najbrž opazili, do konca Eurofesta več nisem prišla do interneta. No, nisem se niti trudila.
Dneve smo imele kar zapolnjene. Dneve smo začenjale s sprehodom in kavico, potem smo malo poležavale in že smo morale na kosilo in na tekmo, če je bil čas smo skočile še na pomol, potem pa pod tuš in na centralo. Večeri so bili topli, ljudi seveda ogromno, ves čas se je nekaj dogajalo. Moje razpoloženje na Eurofestu letos je bilo zelo hecno. Čez dan vse lepo in prav, zvečer pa je krivulja strmo padla in res sem se morala truditi, da sem se zabavala. Zakaj pa ne vem.
To, da smo res srčna ekipa smo že slišale in letos tudi dokazale, saj smo kljub manjšim nevšečnostim odigrale zadnjo tekmo kot se spodobi in tako dosegle skupno 5.mesto, česar smo se zelo veselile. Ravno na dan odhoda so se nad obalo zgrnili oblaki in vsul se je dež, kot da bi hotel povedati zdaj pa že pojdite. 
Pa smo šle, vsaka k sebi. Pogrešala sem svojo veliko posteljo, klimo, svež zrak. Zdaj bom malo delala, brala(!!!), iz knjižnice sem privlekla predvsem veliko kuharskih knjig, vendar o tem kaj več naslednjič, trudila se bom, da pridobim še nekaj barvice, seveda pa bom tudi odštevala dneve, do naslednjega, tistega tapravega dopusta. No ja, čeprav mi nekaj pravi, da tudi s tistega ne bom prišla spočita ;)

Se beremo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Contributors