27. november 2011

Pijani klavir


Zamujam z informacijami in objavami, saj nikakor ne najdem časa ali pa navdiha, da bi osvežila blog. Kot ste že na facebooku lahko prebrali, sem se prejšnji vikend spravila narediti torto v obliki klavirja. Tudi, če se morda ne sliši tako težko, je. Kar pošteno sem se namučila in z živci sem bila že skoraj na koncu, pa vendar sem bila srečna, ko sem v rokah držala torto, ki je po obliki vsaj malo spominjala na klavir. Ni še tista prava, še veliko stvari morem popraviti, a zdaj vsaj vem kaj in kako in predvsem vem, da to zmorem. Tudi po okusu ni bila slaba, le da sem malce pretiravala pri vlivanju rumovega ekstrata in je bila torta posledično zelo "močna" -rum se je močno vonjal, še močnejši pa je bil njegov okus. Vsaka šola nekaj stane.






Če je mogoče kdo opazil je na mojem blogu tudi novo ozadje, na katerega sem slučajno naletela med brskanjem po tumblrjih. Zdi se mi, da nekako paše k mesecu, ki se zelo hitro bliža. Morda mi bo dal december tudi več navdiha za pisanje. Seveda sem v trgovinah že pobrala skoraj vse možne revije, ki so prepolne odličnih receptov za božične jedi, predvsem pa so polne božičnih piškotov, ki zadovoljijo tudi tiste najbolj zahtevne.
Uh, komaj čakam to decembrsko vzdušje, vonj po piškotih in cimetu, ogromno božičnega čaja in seveda kilometre lučk v božični Ljubljani.

Lep teden!

3 komentarji:

  1. Hej, mam js en recept za božično torto Zvezda - od slaščičarne Zvezda. Ti prinesem v petek*

    OdgovoriIzbriši
  2. Res super zgleda! Ti kr objavljaj svoje mojstrovine, pa še kak recept objav, da se lahko v peki preizkusimo še amaterji :D

    OdgovoriIzbriši

Contributors