3. februar 2011

No-make-up-and-messy-hair day

Spala sem do desetih. Pardon, ob desetih sem ugasnila budilko, se obrnila proti steni in spala dalje. Ob pol dvanajstih sem se zbudila z obupnim glavobolom-kot bi prišla z žura ob 5h zjutraj. Ne, nisem žurala. Mami mi je prinesla zajtrk v posteljo, bolje rečeno na nočno omarico, kjer je stal dokler nisem bila sposobna sama sebe spraviti pokonci. Obupna sem, vem.
Do 4h popoldne sem se uspela pripraviti do tega, da sem se preselila v spodnje nadstropje in zasedla svoje mesto pred televizijo. Od takrat sem tu-razen kosila. Na pol ležim, v naročju mi počiva računalnik. Malo prej sem si ogledala romantično komedijo The back-up plan. Mirne duše lahko rečem, da je odlična. Romantična komedija v pravem pomenu besede in definitivno zelo primeren film za valentinov večer-za samske in zasedene.
Skratka, danes imam nič mejkapa in skuštrani lasje pa fine komedije in depresivne muzike day. Ja, točno to!


Brskanje po takšnih slikah me pomirja. Ja..








P.s. : Komaj čakam poletje. Čutim, da bo zakon, čutim!

2 komentarja:

Contributors