8. februar 2011

Diši po pomladi




Skoraj ni lepšega doživetja kot je to, da se prebudiš skupaj s sončnimi žarki. Sonce je vstalo že mnogo prej kot jaz in dobro segrelo ozračje dokler sem se jaz uspela skobacati iz postelje. Zunaj je toplo in prvi zvončki so že pokukali na plano ter nam s s tem opomnili, da se pomlad bliža. Sicer se bojim, da je ta topel sonček le vmesno obdobje in da se bo spet shladilo, hkrati pa upam, da se je zima za letos poslovila. Sicer pa se nebi branila še kakšnega bordarskega vikenda v marcu.
Pomlad je lep letni čas. Vse cveti, se prebuja. Zdi se mi, da je tudi razpoloženje ljudi mnogo boljše kot takrat kadar je zunaj hladno in "mrtvo" vreme. Sonce lahko definitivno izboljša počutje. Jaz osebno nad pomladjo nisem najbolj navdušena, saj se že 11.leto borim z alergijami na cvetni prah, pa vendar z veseljem sedem na okensko polico in ob odprtem oknu opazujem cvetoč travnik, ki ga je še pred dobrim mesecem prekrivala snežna odeja.
Skupaj s pomladjo bo prišlo tudi - meni osebno - najtežje obdobje v šoli, saj nas v naslednjih mesecih čaka največ testov, ocen in garanja za čim boljši uspeh. A mislim, da imamo vsi skupaj dobro motivacijo za učenje, saj nas, če bomo uspešni, po 24. juniju čakata dva meseca sonca, morja, druženja s prijatelji in čiste uživancije. Sama sebi sem priskrbela še dodatno motivacijo, ki me bo tako prisilila, da najdem voljo celo za učenje matematike. Kaj bi lahko bila boljša nagrada kot pohajkovanje in odkrivanje lepot Pariza ? :-)


Vsem bralcem želim lep in mirno preživet praznik, jutri pa kar se da dober začetek v šoli.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Contributors