13. april 2011

7 things about Elena!

Kar nekaj časa sem razmišljala kaj naj napišem, katerih 7 stvari/ljudi/predmetov/dejavnosti naj uvrstim na svoj seznam. Po premisleku sem se odločila za naslednjih 7 :

1. Muffini
Obožujem jih. Rada jih jem, še raje pa jih pečem in okrašujem. Tist občutek, ko čakaš, da bo pečica zapiskala, da je peke konec in ko se po vsej hiši širi vonj po sveže pečenih muffinih.. neprecenljivo.

2. Charlieissocoollike
Ste si že kdaj ogledali kakšen njegov video na youtubu? Meni so nori :) Zmeraj me nasmeji, spravi v dobro voljo, povrh vsega pa je še zelo simpatičen.
Pet najboljših:

3. Cosmopolitan
Znan tudi kot ženska biblija. Odkar sem v gimnaziji si brez Cosma ne predstavljam več meseca. Zmeraj ga kupim. Obožujem članke, reportaže in nasvete, ki jih cosmo urednice tako dobro zapišejo, da se mi zdi kot bi sedela s prijateljico na kavi in čvekala o najnovejših tračih.4. Glasba
Glasba je jezik sveta, je jezik, ki ga razumemo vsi. Glasba pomirja, združuje, glasba me spravi v dobro voljo. Glasba me spremlja na vsakem koraku- v glasbeni šoli, doma, v šoli, na sprehodu, pač zmeraj. Je nekaj najlepšega kar je človek odkril.
5.Kava
Mmm, ta grenko-sladka razvada, ki je kmalu po začetku srednje šole prerasla v navado in skoraj odvisnost. Dober dan se obvezno začne s skodelico dobre kave (z mlekom) in pogovorom s prijateljico.

6. Šport
Je obvezen del mojega vsakdana, pa naj bo to trening, tek, "švicanje" v domačem fitnessu ali sprehod z Jonasom. Najboljše se počutim po treningu, ko vem, da sem naredila nekaj zase, za svoje telo. Šport me sprošča in brez njega si definitivno ne predstavljam več svojega življenja.

Prilagam link s posnetkom petih res dobrih rokometnih golov: http://www.youtube.com/watch?v=s1CgA1LgR-I

7. Moji najdražji
Družina in prijatelji, tisti, ki mi zmeraj stojijo ob strani, me p
odpirajo, me sprejemajo takšno kot sem. Tisti, ko so zame vedno tu. Če imam podporo družine in prijateljev se mi nič več ne zdi nemogoče.






P.s.: Všeč so mi takšne objave zato pozivam vse tiste, ki imate preveč časa, da tudi vi ustvarite takšno objavo. It's fun! :)



3 komentarji:

  1. tnx sis, tle sem pa res huda! grrr

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaka sm pa js? Lahko jo odstranim, če želiš.

    OdgovoriIzbriši
  3. Supercaaaa! Všeč mi je čisto vse! In čeprav mam takga mačka, da bi se lahko vsak čas skozlala, so mi te muffini tak fino zapasaaal! :D
    Great! :*

    OdgovoriIzbriši

Contributors