12. april 2011

Všeč mi je

Všeč mi je tisti blažen občutek, ko prostovoljno pospravim sobo. Ko je spet vse na svojem mestu, ko imam občutek, da lažje diham. Komaj čakam junij, konec pouka, ko bom sobo tudi prebelila in to sama- ja, sama !
Všeč mi je skica, ki sem jo naredila sama in sicer za svoj bodoči tatu. Kdaj bo, nevem. Enkrat zagotovo, če ne prej, pa pri 18ih, ko mi nihče več nič ne more.
Všeč mi je dejstvo, da dobim nove sms-e čez natanko 18 dni, ker mi jih že rahlo primankuje.
Uf, in všeč mi je šolska nogometna liga, ker lahko vsak glavni odmor sedim ob igrišču, se grejem na sončku in uživam ob pogledu na dobre r.. fante! ;)

Ne sekiram se, če so moje objave brez pomena. Všeč so mi random objave, ki nimajo ne glave, ne repa, ampak so!






Ni komentarjev:

Objavite komentar

Contributors