14. februar 2011

V znamenju rdečega

14.2 je vsem dobro znan, dan zaljubljenih. Facebook je že cel dan poln objav o valentinovem. Nekateri ga preživljajo v družbi boljših polovic, drugi se tolažijo/tolažimo s tem, da je valentinovo lahko čisto v redu tudi, če si samski. Pa je res. Meni je današnji dan eden ljubših v zadnjem času, saj sem se po treh tednih vrnila v šolo. Ves dan sem bila nasmejana in dobre volje.
Valentinovo spada v koš tistih praznikov, ki smo jih prevzeli od Američanov. Kako izgleda dan zaljubljenih pri njih ne vem, je pa najbrž precej podoben našemu - nabito polne cvetličarne, vsepovsod rdeči srčki in vrtnice pa pralineji v obliki srčkov and so on.
Saj ne rečem, prav lepo je opazovati srečno zaljubljene parčke, a vseeno se mi zdi, da je vse skupaj pretiravanje. Za zaljubljence bi moral biti vsak dan valentinovo, tisti, ki jih imamo radi pa bi morali vsak dan to slišati. Najdražje bi morali presenetiti z drobnimi pozornostmi ali objemi kar tako, sredi dneva, ne pa da za to potrebujemo praznik.
Vsak si zasluži, da je ljubljen in da se mu to tudi pokaže.
Moj dan v znamenju rdečega je bil odličen, preživet v družbi najdražjih in nimam se kaj pritoževati !


Tale prva je darilo od mojga očija danes :)




P.s. : Moja bolniška se je končno iztekla in mislim, da sem bila danes edina, ki je bila noro dobre volje samo zato, ker je spet v šoli.

Lep teden vam želim !

3 komentarji:

  1. Men se pa zdi neumno to, da vsi omenjate kak je valentinovo prevzeto od Američanov in da ni neč posebnega. Sej je res prevzet in tut to je res, da če si zaljubljen naj bi blo valentinovo tvoj vsakdan. Ampak še zmer ga je lepo praznovat, nardiš partnerju kako lepo darilo(kot sem jes :P), al pa enostavno napišeš neki takga, kar ne bi napisal kar tako. Je priložnost, da poveš nekomu, da ga maš rad bolj kot si misli. Cel fejsbuk je pisal o tem. Jes pa še zmer mislim, da Valentinovo ni neč "sfejkanga" alneki, je pač poseben dan, če me razumeš.Jes ga pač smatram tak.
    :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je in cenim, da si povedla svoje mnenje :)
    Maš po eni strani prau ja :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hej hej :) Ne vem če se me spomneš, enkrat smo se menile pred šolo pa še Liza je bla zraven, ampak to sploh ni važen... mal sm brkljala po blogih in najdla tvoj blog in bla zlo presenečena, da res super pišeš :) Zakon blog res. :)
    p.s. všeč mi je, da poznam še eno od redkih gimnazijcev, ki pišejo blog in da tudi teb ameriško vsiljeno valentinovo ni všeč :)
    Se zeeelo strinjam z vsem zgoraj napisanim. :)

    OdgovoriIzbriši

Contributors