30. januar 2011

Carpe diem!



Video, ki ga prilagam spodaj me je navdihnil, da spravim skupaj nekaj besed o tem, kako se ljudje veliko preveč pritožujemo in jamramo ter se sploh ne zavedamo kaj imamo. Ko sem si ogledala video so se mi naenkrat zdeli vsi moji problemi majhni. To, da nimam pospravljene sobe, da imam alergije na cvetni prah, da imam boge 4 luknjice zaradi operacije, to ni nič proti temu kaj je doletelo tega človeka. Kljub temu, da ga je življenje prikrajšalo za to, da bi vedel kako je imeti dve roki in dve nogi, živi in ima voljo do življenja. Iz vsake stvari zna potegniti najboljše. Niti šport, niti delo, nič ni ovira za njega. Mi pa vedno znova najdemo izgovore za skoraj vsako stvar, vsako opravilo. Srečni smo lahko, da imamo kar imamo. Da se lahko brez težav gibljemo, da lahko delamo, kuhamo, hodimo, se ukvajamo s športom in včasih nam je vse to takšna muka.
Skrajni čas je, da nehamo jokat in tarnat in začnemo končno cenit kar imamo. Cenit življenje, cenit to kar nam je dano! Vsak zase je unikat, vsak zase mora uživati in ceniti to kar ima. Družina in prijatelji smo zato, da vsakemu omogočimo, da dela to kar si želi, to kar potrebuje, da lahko živi svoje življenje.

Ogled videa obvezen!
http://www.wimp.com/watchingthis/ <-- KLIK!

1 komentar:

Contributors