1. december 2011

31 najljubših v decembru

Najbrž znate vsi pogledati na koledar in ste tako že ugotovili, da smo decembra. Ima nek poseben čar, to je res in tudi sama ga obožujem. Obožujem ogromno stvari, ki jih sicer lahko počnem tudi čez vse leto, a imajo decembra nek poseben čar. Čeprav cele dneve sanjarim o plaži, toplem soncu in morju, sem hkrati totalno nora na najlepši zimski mesec. Da (si) malo popestrim blog, sem se odločila, da bom vsak dan do novega leta objavila 1 stvar/dejanje/karkoli kar obožujem v decembru. Če morda še niste vedeli pa vam povem še zanimivost, ki sem jo danes izbrskala na internetu. December ima takšno ime zato, ker  latinščini decem pomeni deset in mesec december je bil deseti mesec preden so v koledar umestili še januar in februar. Tako, sedaj pa je čas, da začnem s svojim seznamom.

1. Mandarine
Marsikdo, ki me pozna že kar večino mojega življenja se bo ob tem morda začudil. Že od nekdaj sem zelo izbirčna kar se tiče hrane, še posebej se izogibam sadju in zelenjavi. Sem pa v zadnjem letu in pol precej napredovala kar se tega tiče, saj sem vsaj malo manj trmasta in zdaj z veseljem poizkusim nove stvari. Tako do letošnjih jesenskih počitnic nisem imela pojma kaj zamujam, dokler nisem na počitnicah pri Mateji poizkusila mandarin. Zgodilo se je - ljubezen na prvi okus.
Tako zdaj uživam v hladnih decembrskih dnevih, ko se do vratu zavijem na svojem fotelju, srkam vroč čaj in jem mandarine. Pa kaj čem lepšega?




Jutri pa sledi objava o nečem sladkem ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Contributors