18. november 2011

Marie claire

V Brežicah sem danes našla revijo za katero do sedaj - po pravici povedano - niti nisem vedla, da obstaja. Na njo sem naletela čisto slučajno, ko sem bila v iskanju neke druge. Zdela se mi je zanimiva, prodajalka je rekla, da jih kar veliko prodajo, zato sem se odločila, da jo kupim in vidim kako mi bo všeč. Revija je v angleščini, kar sem tudi hotela. Se mi kar fajn zdi, ko lahko berem nekaj že skoraj tako "z lahkega" in tekoče kot v slovenščini. Tudi članki so kar naenkrat postali bolj zanimivi, saj se mi včasih zdi, da se člankov v reviji, ki jo sicer berem, po določenem času naveličam.
Revija je precej debela, ima nekaj manj kot 400 strani, cena pa še zdaleč ni tako visoka. Sem nekje na začetku, toda že zdaj sem prepričana, da mi ne bo žal, ker sem jo kupila.




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Contributors