24. junij 2012

Summer of '69

24. junija smo, kar je bil ponavadi uradni zadnji dan pouka, mi pa smo imeli letos takšno srečo, da so za nas počitnice že dva dni. No, sicer je vikend, ampak vseeno. Občutek, da smo končali "že" 22. junija, je dober. V šoli mi ni vse uspelo kot sem si želela, vendar se zavedam, da nima smisla, da se sedaj obremenjujem in se sekiram, ker mi ne bo prav nič pomagalo. Bom pač drugo leto bolj pridna.
Svoje poletne počitnice sem neuradno začela na Beach Partyu, ki ga je priredil Mondial in moram priznati, da je bila tista sobota zame nov začetek. Naredila sem korak naprej, obračam novo stran. V svoje življenje vpeljujem spremembe za katere mislim, da mi bodo koristile.

Kaj si želim za letošnje poletje?
Predvsem nočem, da je načrtovano. Nočem delati preveč planov vnaprej, nočem, da se karkoli zgodi, ker bi se moralo.. Skratka, letošnje poletje bom preživela z motom GO WITH THE FLOW in mislim, da mi ne bo hudega. Dobila sem tudi poletno delo kar me zelo osrečuje, saj si potem ne očitam nobenega popoldneva, ure ali vikenda, ki ga prelenarim, ker vem, da nekaj pa le počnem. Končno si bom lahko vzela tudi več časa za svoj blog in privoščila bralcem (če je še kje kakšen sploh) kakšno objavo več.
V prihodnjih dneh vam zaupam še svoj summer to do list in pa stvari, ki jih pri poletju najbolj obožujem.
:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Contributors