16. maj 2012

Ironično, kaj ne?

7. april - svetovni dan zdravja. Tako je že od leta 1950, torej smo letos obeležili že 62. svetovni dan zdravja. Da je zdravje naše največje bogastvo smo slišali že nič kolikokrat, lahko bi dejali, da je fraza že precej oguljena. Toda mnogi se še premalo zavedamo kako lepo nam je, ker je naša edina težava morda, da smo nekajkrat na leto prehlajeni ali pa občasno obležimo v postelji z vročino. Mnogi ljudje se vsakodnevno spopadajo z mnogo hujšimi zdravstvenimi težavami, da o revnih državah sploh ne govorim.
7. april - moj rojstni dan. Kar se mi zdi precej ironično je, da imam težave z zdravjem zadnje čase precej pogosto. Pa ne govorim o prehladu ali vročini, niti ne o gripi ali kakšni angini. V vrtcu in osnovni šoli sem veljala za enega tistih otrok, ki se spretno izognejo vsem virusom in boleznim in pogosto sem bila ena izmed tistih parih, ki so bili v vrtcu/šoli, medtem ko so ostali bolehali doma. Proti koncu osnovne šole pa so se začele težave, ki se v srednji šoli samo še stopnjujejo. Zdravniki se strinjajo, da na težave zelo vpliva tudi stres, ki pa se mu žal ne znam izogniti-očitno.
Tako sem spet na bolniški. Televizija me po parih urah sploh več ne zanima, tudi računalnik me utruja, počutim pa se precej slabo tako, da sem za učenje premalo skoncentrirana. Ravno sedaj, ko bi morala "finiširati" drugi letnik, se moj organizem odloči upreti z vsemi štirimi. Pa ravno moj, ki je luč sveta ugledal na svetovni dan zdravja. Ironično, kaj ne?

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Contributors