30. april 2012

Prvomajski Vogel


Še ena uresničena želja. Na Voglu sem bila nazadnje, ko sem imela nekaj manj kot 2 leti. Letos sem veliko brala in slišala o Voglu, same pozitivne in dobre stvari in tako je želja, da bi bordala tam postala velika. 
Kakšen teden nazaj sem se, doma ob ogledu filma v katerem so bordali, pritoževala, da bi rada letos še bordala in da bom našla smučišče, kjer imajo še snega. No, čez 2 dni pa na facebooku (hvala bogu za facebook) zasledim, da vogel odpira progo za prvomajske počitnice. Takoj "napadem" starše in v nekaj minutah z mami narediva načrt, da imava v soboto izlet na Vogel. Tako sem se, hočeš nočeš, v soboto vstala ob šestih in čez slabi dve uri sem čakala na nihalko pod Voglom.
Dan je bil čudovit. Sneg je bil seveda temu primeren, moker in "težki". Nisem se pritoževala, ker mi je bilo gor tako lepo, da ne znam opisat. Neokrnjena narava, pogled na gore, sneg in sonček, ki nas je tako grel, da smo bordali in smučali kar brez bund. 
Nikoli si nisem mislila, da bom za prvomajske počitnice bordala, saj večina ljudi takrat že naredi prvi izlet na morje, a kot pravijo- nikoli ne reci nikoli! :)





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Contributors