29. april 2012

TO DO list - Zvezek za biologijo

Še sama sebe vsakič znova presenetim, ko pomislim na zadevo, ki sem si jo zastavila. Toda vseeno mislim, da bo nujno potrebna, če bom želela doseči svoje cilje. O čem pravzaprav sploh govorim?
O tem, da sem si rekla, da bi bilo fajn, če bi si po koncu šolskih obveznosti vzela čas in uredila zapiske za biologijo od prvega letnika naprej. Seveda, zamudno in dolgočasno delo, vendar jih bom "krvavo" potrebovala, ko bom opravljala maturo iz biologije. Da, sedaj lahko sledi drugo vprašanje: Zakaj za vraga zdaj razmišljaš o maturi in kako veš, da boš vzela biologijo?
Nekateri veste, drugi ne, da je moja tiha želja postati kirurginja in če skrajšam: Za vpis na medicinsko fakulteto je potrebno opravljati maturo iz vsaj enega naravoslovnega predmeta in glede na to, da fizike ne maram, pa tudi s kemijo si nisva ravno na ti, mi ostane še biologija. Ker je ocena seveda zelo pomembna, je pomembno tudi, da imam dobre, urejene zapiske, ki bodo moji, saj se bom iz njih najlažje učila.
Torej, upam, da bom res toliko disciplinirana in da bom to uredila, da ne bom kasneje obžalovala, da so moji cilji splavali po vodi zaradi moje lenobe. :)

P.s. : Opravičujem se, ker je skoraj dva meseca od zadnje objave. Tudi sama nisem navdušena nad tem, da sem blog tako zanemarila, a obljubljam, da bo v prihodnje drugače.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Contributors