8. februar 2012

Bele, bel, belo

Sram me je, ko pogledam kdaj sem nazadnje pisala. Ni krivo to, da nimam idej, tudi čas bi si lahko vzela. Enostavno sem lena. Vsak dan pridem na blog, prečekiram vse osvežene povezave na levi, prečekiram miljon drugih blogov, le 10 minut za svojega si težko vzamem. Pa kaj čem. Zdaj je res brezveze, da pišem o stvareh, ki so bile aktualne nekaj dni, teden nazaj. Je šlo pač mimo.
Bordanje me je letos totalno obsedlo. Šola v naravi je bila odlična priložnost, da sem pet dni delala furo za furo in tako kar precej napredovala. Dober občutek je, ko stopiš prvič v dnevu na bord in čutiš tist občutek v nogah, skoraj avtomatsko narediš zavoj.. Ne pa tako kot leto, dve nazaj, ko sem potrebovala pol ure, da sem se sploh "privadila", naslednje pol ure, da sem oddrsala pod breg in podobno. Zdaj končno imam nekaj od bordanja, od dneva, od snega.
Danes sem bila tudi v parku, ki je letos res super zrihtan, saj omogoča zabavo tako tistim, ki v parku še niso bili, kot tistim, ki te zadeve že obvladajo. Sama sebe sem presenetila, ko sem se spravila tudi na začetniško skakalnico. Tudi nad boksi sem navdušena in kljub temu, da imam kar precejšnje bolečine ne bom obupala in grem jutri dalje. Uživam na snegu, uživam na deski in čutim, da je letos dobra sezona! Želim si pa tudi, da bi tukaj zapadlo še nekaj snega, saj bi rada poskusila bordanje po "cevcu" oz. sveže zapadlem snegu. Baje, da je božansko.

Toliko o tem za danes, se še kaj javim v prihodnjih dneh.
Adios:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Contributors