16. februar 2012

Sto zavihkov in tečni dnevi

Dan se je začel dobro. Lahko sem spala malo dlje ( beri: do 7h namesto do 6h ), čeprav smo pisalo je bilo vzdušje v družbi dobro, ful smo se smejale in tko. Pol sm pa kr neki tečna ratala, še sama ne vem zakaj. Nč mi ne paše, na treningu mi ni šlo nč (razn zadnjega penala), bla sem približno taka kot da bi z marsa padla. Ne vem kaj mi je.
Odprta mam dva interneta oziroma dva brskalnika in v vsakem po miljaužnt zavihkov kar povzroča zastoje v sistemu mojega računalnika, občasno se ugasne z predhodnim modrim zaslonom z belimi črkami, deluje zelo počasi in težko sledi tudi, če tipkam zelo počasi. Ampak res ne bi rada zgubila tega kar mam odprto, ker redno vse prečekiram ( mogoč pa zato zabijem preveč časa za računalnikom? ). No, če pa vse shranjujem med priljubljene se pa zgodi to, da mam pol taaaaaaaaak dolg seznam, ker je zraven itak še ene 139850 receptov.
Hoh ja, v soboto ob pol petih zjutraj (!!!) potujemo v London oz. najprej v Belgijo pa potem v London in js še od bordanja nisem do konca spraznla kovček, bi blo pa dobro, da začnem razmišljat o pakiranju počas. In kako natančno naj spakiram do 15kg, če ma samo kovček že 5kg? Nimam pojma!

Hecen dan je, računam na to, da bo jutri bolje. Bordat bi šla. Slabe volje sem.
Čaos

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Contributors