28. junij 2012

One and only

Dolg dan je za mano. Naporen? Ne vem, če bi lahko tako rekla. Naporen že, a pozitivno.
Kup opravkov sem imela. Tiste bolj pomembne in tiste manj. Pa sem vse opravila, zase. Ker sem tako hotela. Hotel sem, uskladila in naredila.
Poletje je tu. Pošteno je tu. Vroče je kot bi bili v peklu, ampak sede. Poletno oblečena se s slušalkami v ušesih sprehajam zdaj tu, zdaj tam, v glavnem po Ljubljani. S slušalkami v ušesih in nasmehom na obrazu. Srečna sem. Ker sem zdaj jaz. Ker sem Elena. Ker vem kaj sem in zakaj sem in zato, ker ljudje v meni vidijo nekaj. Nekaj česar jaz do sedaj nisem, a je tam.
Jaz sem jaz. Končno. Trmasta, nežna, unikatna. Končno sem srečna. Pa ne zaradi dejanj drugih, ampak zaradi sebe. In šment, veste, da sem res vredna več kot mislim? Čutim, diham, sem. Jaz. Elena.
Srečna Elena!

Moja pesem danes:



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Contributors