14. januar 2012

Kmalu na belih strminah

Blog je bil zapuščen več kot deset dni za kar imam dober razlog, no vsaj meni se zdi tako. Včeraj je bila konferenca in v slabih dveh tednih sem si zadala cilj, da pridobim še kar nekaj ocen, kar pa mi ni dopuščalo prostega časa, časa za pisanje bloga, včasih niti časa za jesti ali spati. Zdaj sem končala, z rezultati sem kar zadovoljna, vem pa da me v drugem polletju čaka še kar veliko dela. Pa pustimo zdaj to. Kar je, je.
Bistvo je, da imam naslednji teden takšne mini počitnice. Niso čisto počitnice, je pa (izbirna) šola v naravi. Gimnazija Brežice nam po zelo solidni ceni omogoča pet dni bordanja/smučanja po belih strminah Kranjske gore. Zraven tega, da se bom izpopolnjevala tehniko bordanja in uživala na snegu, se bom imela odlično tudi v prostem času, pa ob večerih in ponoči... No skratka, prepričana sem, da se bomo imeli super, saj vsi pravijo, da je smučanje eden najboljših tednov v gimnaziji. Snega in bordanja se zelo veselim, saj od lanske zime, zaradi težav z zdravjem in operacijo, nisem imela prav veliko, letos pa tudi še nisem imela priložnosti stopiti na bord.
Ker me od ponedeljka do petka ne bo, tudi objav ne bo, saj dvomim, da bomo imeli gor internet, računalnika pa niti ne mislim nosit s sabo.





Danes oddelam še otvoritev nove športne dvorane, zvečer si privoščim uživanje na Semesterfestu, v nedeljo pa že nestrpno čakam, da grem lahko spat in se zbudim pripravljena na norih pet dni.
Želim vam lep vikend, še lepši začetek naslednjega tedna in obljubim, da se slišimo takoj, ko pridem domov.




Adios;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Contributors