22. december 2011

31 najljubših v decembru

Ugotovila sem, da sem zadala - na trenutke - nemogočo nalogo, saj december slovi po tem, da je kar se tiče šole naporen in se tako ne morem vsak dan posvetiti blogu. Včasih ga ne uspem niti odpreti. Kakorkoli, za preteklih pet dni vam tukaj prilagam kup fotografij, ki kažejo kaj sem počela včeraj in predvsem danes, ko sem praktično cel dan oz. celo popoldne preživela v kuhinji. :)

Cookies - najbolj božanski piškoti .. EVER!
Piškoti v obliki sladkornih palčk #1 
Piškoti v obliki sladkornih palčk #2
Kokosove kroglice
Razpokančki
Hišica #1
Hišica #2
Tri hišice
Še božičku sem malo pomagala ;)
Če se peče brez predpasnika, pač hlače trpijo :) 
Po 5ih urah mešanja, sekljanja, tehtanja, pečenja in degustiranja se ti lahko itak samo še utrga ;)



Še 3 dni do božičnega jutra, še 3 dni! :)

3 komentarji:

  1. hahahahahahahaha, zadnja fotka! Carska! :DD

    OdgovoriIzbriši
  2. ja valda, vse to si napekla? carica. zgleda delišs!

    OdgovoriIzbriši
  3. Katka, vse to pa še danes bo ena runda in v soboto ena z očijem ;)
    No, morem priznat, da so kr dobri ja :)

    OdgovoriIzbriši

Contributors