22. december 2011

31 najljubših v decembru 22.

22. DIY GIFTS
Veliko več vredna, veliko bolj prisrčna. Ker dejansko porabiš čas za darilo, daš sebe -no, ne dobesedno- notri in točno veš kaj, zakaj in za koga pripravljaš. Saj si moramo tudi za nakupovanje daril vzeti čas, to je res, vendar veliko manj in na drugačen način. Bolj podpiram DIY darilca in letos sem se jih lotila tudi sama. Morem priznat, da sem prav uživala, ko sem jih delala, ker sem vedela, da bodo obdarovanci zadovoljni s tem kar jim bom podarila, saj jim bo jasno, da sem nekaj naredila sama in da sem se za to res potrudila, ne pa da sem hitela po trgovinah in vsa živčna iskala kaj jim bom kupila. DIY zadevce so toooliko bolj izvirne. Prav noro je kaj vse se da narediti z malo in malo več truda. Inspiracijo iščem po spletnih straneh, revijah, včasih tudi po kakšnih trgovinicah.
Naslednjič, ko boste želeli komu kaj kupiti pomislite: Raje zapravim denar za nekaj bolj kot ne neosebnega ali si priskrbim nekaj potrebščin in bližnjemu izdelam nekaj kar bo resnično podarjeno iz srca in bo v to vložen trud?
Izbira je vaša, jaz sem za DIY! :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Contributors