30. december 2011

31 najljubših v decembru

HRANA
Brez premisleka lahko odgovorim na vprašanje kaj je še tako dobrega pri decembru. Predbožična večerja, božično kosilo, piškoti, potica in vse ostale dobrote so enostavno odličen greh, ki se mu v decembru pač ni mogoče izogniti. Letos sem božično kosilo prevzela jaz, mami pa mi je pomagala. In s čim sem postregla? Za predjed z rižoto po milansko z popečenimi kruhki, za glavno jed smo imeli kuskus z tremi omakicami in purana ocvrtega z mandlji ter za sladico makove palačinke z maskarponejem. Uspelo je točno tako kot sem si zamislila, le predjed in glavno jed sem pozabila fotografirati. Sicer pa so se člani družine strinjali, da je bilo okusno. Babi je kot zmeraj razturala pri peki potice, letos še posebej, saj je upoštevala mojo željo in naredila res veliiiiiko nadeva. O piškotih sem seveda že govorila, predvčerajšnjim pa je nastala še ena sladica, saj sem morala porabit maskarpone. Lahko, sveže, sočno pecivo z maskarponejevo kremo, baby piškoti, jabolki in panna cotto po vrhu.
Moram vam povedati še to, da sem včeraj in danes presenetila mamico, saj sem enkrat za spremembo pustila sladke stvari pri miru in skuhala kosilo. Včeraj sem jim privoščila riž ter soma v paradižnikovi omaki, danes pa sem jim postregla z yorkshirskim pudingom, pečenimi puranjimi prsmi ter smetanovo omako. Z vsem skupaj sem presenetila tudi sebe in mislim, da se bom v prihodnje večkrat lotila tudi kuhanja, za sladico pa seveda tuki kaj spekla. ( Tudi božiček je letos poskrbel za nove potrebščine, ki jih pri kuhanju nujno potrebujem- od pekačev in pripomočkov, do najlepšega predpasnika in kuharske knjige z več kot 100 recepti za muffine! HVALA:) )




Makove palačinke z nadevom iz maskarponeja in banan.

Pomarančni punč z orehovim likerjem za aperitiv pred božičnim kosilom.

Yorkshirski puding, puranje prsi in smetanova omaka.


Adios:)

2 komentarja:

  1. Pa jemlješ te ideje iz kakšne kuharske knjige? Ker se mi zdijo zelo zanimivi, bi blo fino kakšen recept sprobat. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nekateri so s kuharskih knjig al pa z interneta, drugi zrastejo na mojem zeljniku :)
    Če te kter zanima povej pa ti linkam al pa povem kak nardit :)

    OdgovoriIzbriši

Contributors